Bosch SBV99T10NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SBV99T10NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Berentsen100 16-12-2013
Geschreven voor: Bosch SBV99T10NL

Na 12 jaar weer een Bosch vaatwasser aangeschaft. Eerst nog getwijfeld tussen een bestekbak of een besteklade uiteindelijk toch voor de lade gekozen wat in de praktijk toch veel makkelijker in gebruik is. Een grote plus is de blauwe binnenverlichting en de indicatie op de vloer. Voor de rest een makkelijk in te delen vaatwasser met verstelbare bovenste lade voor meer of minder ruimte afhankelijk van hoogte van de potten en pannen. Het glaswerk komt er schoon en droog uit.

Installatie was vrij simpel.

BenAC 13-12-2013
Geschreven voor: Bosch SBV99T10NL

Prachtig design met zeer laag waterverbruik en erg geluidsarm. Mooie flexindeling. Wij hebben een aparte besteklade. Een handig onderdeel. Wij bevelen deze Bosch van harte aan.

Schuur1979 14-11-2013
Geschreven voor: Bosch SBV99T10NL

Een erg fijne, energiezuinige vaatwasser. De vaat wordt goed schoon en daarbij is de machine erg stil. Erg mooi en handig is de timelight die op vloer de tijd aangeeft. We zijn er erg blij mee!

Schuur1979 14-11-2013
Geschreven voor: Bosch SBV99T10NL

Uitstekend functionerende vaatwasser die ook nog eens erg stil is. Met handige verlichting aan de binnenzijde. Ook praktisch is de time-display die op de grond geprojecteerd wordt! De vaat komt mooi schoon uit de machine. We zijn zeer tevreden.

Deurne_129 10-11-2013
Geschreven voor: Bosch SBV99T10NL

Prima vaatwasser, veel gebruiksgemak, vooral gekozen vanwege de duurzaamheidsaspecten. Prima service van de leverancier.

remietuijtelaars 25-10-2013
Geschreven voor: Bosch SBV99T10NL

Het is een ruime vaatwasser. Veel keuzemogelijkheden om je vaat goed schoon te krijgen. Heel gebruiksvriendelijk keuzemenu. Je kan precies zien, hoelang het afwassen nog duurt door de melding op de vloer.
Supper

Frits_1 21-09-2013
Geschreven voor: Bosch SBV99T10NL

Het is een ruime machine waar onze grote borden ook zonder probleem in passen. Er zijn heel veel verschillende indelingsmogelijkheden, waardoor je -soms na enig gepuzzel- de lastige formaten toch goed kwijt kan. Wijnglazen met lange stelen kunnen onderin geplaatst worden in daarvoor speciaal gemaakte beugels die je ook weer weg kunt kleppen als je daar ander servies kwijt wilt of pannen. De besteklade was even wennen na het mandje in onze vorige machine, maar ook dat blijkt prima te voldoen, vooral ook doordat extra ruimte gemaakt kan worden door de stand van de lade iets te veranderen. Goed bedacht! De vaat is schoon en droog. De machine zelf is stil. Wel duren de automatische programma's erg lang (ca. 2,5 uur). Dat schijnt veroorzaakt te worden door de zuinige zelfdenkfunctie van deze kanjer.

wwertje92 18-09-2013
Geschreven voor: Bosch SBV99T10NL

Mooie vaatwasser,wast uitstekend en indeling erg handig,hoop mogelijkheden.
De verlichting is zeer handig net zoals de time-display info op de grond.
De machine is erg stil.
Alleen jammer wanneer je het geluid voor einde programma herhaling wilt uitschakelen je ook de binnenverlichting uitschakel

Peet71 18-09-2013
Geschreven voor: Bosch SBV99T10NL

Prima vaatwasser. Helaas blijft er in de besteklade vaak nog wat water staan.
Bij het uitzetten van het meldingsgeluid, zet je ook de verlichting uit. Is het mogelijk om dit apart uit te zetten?

MauriMauri 06-09-2013
Geschreven voor: Bosch SBV99T10NL

De belangrijkste reden om voor deze vaatwasser te kiezen was voor ons dat deze vaatwasser wat groter is dan de standaard maat in combinatie met de besteklade. Hierdoor heb je dus 3 niveau's waar je spullen in kwijt kunt terwijl onderin ook nog de grote borden passen. De rekken zijn flexibel in te delen aan de vaat die je op dat moment hebt. Onze vorige vaatwasser had geen besteklade dus het was even afwachten of het daadwerkelijk handig zou zijn en kan melden dan ik er geen spijt van heb.
Het lampje op de vloer is handig voor de kinderen om te weten dat de vaatwasser aanstaat. Dat was bij onze vorige vaatwasser niet altijd duidelijk.
De verlichting binnenin lijkt wat overdreven maar is eigenlijk toch wel erg handig.
Verder gebruiken wij regelmatig de uitgestelde start die per uur te regelen is.

De vaatwasser is stil maar niet bijzonder stiller dan onze vorige van 13 jaar oud.
Aan het einde van het wasprogramma geeft de machine een geluidssignaal. Reageer je hier verder niet op dan wordt dit een aantal keer om de zoveel tijd herhaald. Dit komt wat opdringerig over want je kunt via het lampje ook zien dat de machine klaar is. Het piepje kun je gelukkig wel uitzetten wat wij dan ook hebben gedaan.

Als de machine aan staat maar er is geen programma bezig of gekozen en je doet de deur open en dicht dan geeft de machine telkens een piepje. Dit kun je volgens mij enkel uitkrijgen door de machine uit te zetten. Is wellicht wel weer wat energiezuiniger.

Kortom, prima vaatwasser waar wij content mee zijn.

johan2500 29-07-2013
Geschreven voor: Bosch SBV99T10NL

Mooi apparaat met handige en flexibele indeling, zelfs de besteklade is veelzijdig. Daar naast prima afwasresultaten ook op de lage temperaturen. Beetje decadent, maar wel handig die binnenverlichting en programmaprojectie op de vloer.

robertrolink 17-07-2013
Geschreven voor: Bosch SBV99T10NL

Goede en praktische vaatwasser. Droogt goed zelfs de Tupperware bakken. Makkelijk met lampje van binnen. nog niet lang in bezit maar wel tevreden.

frank9999999 24-06-2013
Geschreven voor: Bosch SBV99T10NL

Wat een fantastische machine! Veel indelingsmogelijkheden en een uitgebreide programma keuze. Ik gebruik het meest het energiezuinige programma, dit duurt weliswaar 3 tot 3,5 uur maar dat maakt niet uit want ik laat deze fluisterstille machine ´s nachts draaien.

AvdB2010 20-06-2013
Geschreven voor: Bosch SBV99T10NL

Prima vaatwasser tot nu toe. Erg handig is het feit dat de resterende tijd op de vloer wordt geprojecteerd. Vaatwasser is zeer stil en de vaat is schoon.